Kontor- og administrasjons-tjenester

Trenger du fleksibel og erfaren bistand innen kontor, administrasjon eller prosjektarbeid? Erfaren advokatsekretær, koordinator, PA, kontorleder og konsulent/rådgiver med god gjennomføringsevne bistår deg gjerne ved store eller små behov, både i omfang og tid. Tjenestene kan leveres fra eget AS. Svært gunstige priser.

Jeg har bred erfaring som advokatsekretær, markedskoordinator, «bid manager» innen administrasjon, ledelsesstøtte, markedsføring og anbud bl.a. fra ledende globale advokat-/konsulenthus (EY, Deloitte), som rådgiver innen arv og skifte (Arvespesialisten AS/Jølstad Begravelsesbyrå) og som PA/kontorleder (Firmament/Petter Olsen). Erfaring fra offentlig forvaltning  gjennom styreverv for lokal liste og som folkevalgt i kommunestyret og utvalg i Moss kommune.

Jeg trives med alle typer oppgaver og sier som Pippi «Det har jeg ikke gjort før, så det er jeg sikkert god på».

Min nøkkelkompetanse er prosjektarbeid/-ledelse, teamarbeid og etablering og utvikling av prosesser og produkter som forbedrer effektivitet og resultat. God gjennomføringsevne, arbeider selvstendig, leverer med kvalitet – meget fleksibel når behovet oppstår. Sterk fremstillingsevne på norsk og engelsk.

Se mer detaljert om min erfaring og kompetanse i CV Therese.

Therese Bakkevig på talerstolen i Moss Kommunestyre. Bildet er tatt av Moss Avis.
Therese Bakkevig på talerstolen i Moss Kommunestyre.
Bildet tatt av/opphavsrett Moss Avis.

Spesialkompetanse: anbud

Jeg har jobbet full tid med anbud i flere år innen et bredt utvalg av fagområder og bransjer, til privat og offentlig sektor, lokalt, nasjonalt og internasjonalt. Jeg har min erfaring fra anbud innen jus/advokattjenester, revisjon og consulting fra Ernst & Young og Deloitte. I NAKK Gruppen (Karrierehuset og Nordic Academy) arbeidet jeg med anbud innen arbeidsmarkedstiltak, omstilling, nedbemanning og undervisning. Jeg har arbeidet med godt over 100 anbud. Prosessen er svært lik for de fleste typer anbud, er min faring.

Min erfaring med anbuds-/tilbudsprosesser inkluderer alt fra A til Å: tolke anbudsdokumenter, bistå prosjekteier med struktur og strategi, koordinere team, prosjektplan, visuell profil/maler, produsere og sette sammen innhold, levere (papir, elektronisk, portal), presentasjoner og dokumentasjon, rehersals og prepping til tilbudsmøter og -presentasjoner,  sladding, innsynsbegjæringer m.m.

Anbud levert til bl.a. Yara, Bane NOR, Skattedirektoratet, Norges Forskningsråd/NOKUT, NAV, Forsvaret, Statoil innen fagområdene advokat, consulting, revisjon, arbeidsmarkedstiltak, omstilling, nedbemanning, undervisning. 

Alle anbud jeg har jobbet med har blitt levert innen fristen. Ingen anbud er blitt avvist.

Les mer om min anbudskompetanse og erfaring, eller ta kontakt med meg for en prat.

 

Nedenfor noen utsagn fra tidligere arbeidsgivere og arbeidsforhold.

Due dilligence fra PWC fra 2014 til 2015 viste økning fra 15% til 50% for vurderingen «særdeles god» for CV/ressursbeskrivelser (mitt ansvarsområde). 

Anbudskoordinator/PA, NAKK-Gruppen AS

Works very well under pressure and deliver without mistakes. Is quick to analyse a sales situation and break it down to manageable parts and a realistic project plan. Gets very positive feedback from the involved and the Partners.

Årsevaluering, Ernst & Young (nå EY)

Therese har vist stor evne til empati, sette seg inn i og løse kompliserte problemstillinger,
innhente relevante informasjoner og kommunisere med ulike instanser med presisjon, innsikt, integritet og nøyaktighet. 

Konsulent/rådgiver, Arvespesialisten AS

Therese har stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne og er en dyktig administrator. Hun er analytisk og entusiastisk, lojal, behagelig å samarbeide med og opptrer alltid profesjonelt. 

Kontorleder/PA, Firmament AS


Ønsker du bistand eller mer informasjon?

Ta kontakt

Kontakt meg via skjema nedenfor eller på:
Epost: tb@livsloepet.no
Tlf.: 91 80 70 01

Kontaktskjema

Org nr: 931 698 893